reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Masanova

Lucia Masanova

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vedomie - to je všetko, čo mám... Zoznam autorových rubrík:  Hodiny v dni v týždniMimy RímyfilozofikciaPríbeh na pokračovanieEnglish is Easy

reklama

Hodiny v dni v týždni

Grecko – reálnejší pohľad

Lucia Masanova

Grecko – reálnejší pohľad

Prispievam k téme Grécka, aj keď spôsob, akým som sa k pátraniu po odtieňoch pravdy postavila, je trochu nezvyčajný. Rozprávala som sa s niekoľkými grékmi a pýtala sa ich na to, ako vnímajú situáciu oni. Náhodní ľudia, ako je napríklad môj kolega v práci, tiež grék, vravia že naše predstavy o gréckom plate sú skreslené a sme naivní, ak si myslíme, že protestujúci gréci sú normálni...

  • 7. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 836x
  • 13
O jednej knihe

Lucia Masanova

O jednej knihe

Tento krát boli Vianoce trochu iné. Nedostala som knihu, preto som sa sama vybrala do kníhkupectva, že si kúpim knihu (na mieru). Bola som napätá a potrebovala som niečo, čo ma trochu ukľudní. Ani nie tak beletriu, ako napríklad modernú psychológiu. Ani nie tak cestopisy, ako ezoteriku. Nevdojak som však zablúdila k úzkemu regálu kníh, nad ktorým bol nápis -  náboženstvo. Spomienky ma zaviedli do minulosti. Raz, na návšteve u známych sa mi do rúk dostala malá kniha, ktorá obsahovala smiešne jednoduché, ale pre mňa tak zvláštne a pravdivé vety. Vety, ktoré by mohli zmierniť hektické obdobie.

  • 17. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 412x
  • 1
Ja a ... Šváb

Lucia Masanova

Ja a ... Šváb

„Niečo ma v noci štípe, nachádzam malé pupáky na nohách, ktoré do rána miznú.“ „Možno to je ten šváb, čo si ho minule videla v kúpeľni. „Zoltán? Nie, ten by to neurobil.“

  • 23. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 775x
  • 3
Sila ticha

Lucia Masanova

Sila ticha

Skúšali ste už niekedy počúvať ticho? Neverila som tomu, ale ono sa to dá. Ticho sa dá dokonca počuť aj pomedzi zvuky. Vtedy sa graf intenzity zvukov obracia a čo bolo nepríjemné je preč a to príjemné zosilnie.

  • 12. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 749x
  • 0
Fico na Arirangu

Lucia Masanova

Fico na Arirangu

Stalo sa to, čo by som nepredpokladala že sa stane. Idem totiž niečo napísať o našom premiérovi. Nie že by som po tom túžila, na to sú tu iní vzdelanci, intelektuáli, politológovia, zabŕdači. Určite by som to nerobila, keby som nebola jedna z mála, čo včera v noci (alebo dnes ráno?) prepli kanál na kórejskú Arirang TV. A kohože tam nevidím v diplomatickej rozprave s príjemne vystupujúcou kórejskou moderátorkou?

  • 4. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 323x
  • 20
reklama
Miluje ma? Nemiluje ma?

Lucia Masanova

Miluje ma? Nemiluje ma?

Odhrnula si vlasy z očí a so záujmom sa zahľadela na lesklé stránky ženského časopisu. Jej neposedná noha pod stolom našla tú jeho. Jemne ho pohladkala po lýtku. Nebadane naňho mrkla a čakala, že si to všimne, ale on bol naplno zamestnaný rozhovorom o kopaní základov už existujúceho domu. Pokračovala v listovaní. Desať vecí, podľa ktorých zistíte, či Vás naozaj miluje. - prečítala. Rozšírili sa jej zreničky, oblizla si pery a naklonila sa bližšie k textu, ako by jej to mal niekto pošepkať.

  • 17. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 807x
  • 3
Psy a YouTube

Lucia Masanova

Psy a YouTube

A JE TO TU DÁMY A PÁNI! Psy, nielen hrajú viac a viac úloh v našich životoch, ale sa nám snažia aj vyrovnať... vo všetkom!

  • 18. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 885x
  • 3
Bratislavská rally

Lucia Masanova

Bratislavská rally

Dohady o tom, kto je lepším vodičom, či muži, alebo ženy, sú stále aktuálnou story. V tomto prípade, by bolo viac na mieste polemizovať o tom, čo je lepšie, či príliš bezpečná jazda, alebo jazda riskantná. Prečo je tak ťažké udržať zlatý stred?

  • 12. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 282x
  • 8
Novodobý Rock-and-roll

Lucia Masanova

Novodobý Rock-and-roll

Je jedno, či je niekto Punk, Hippie, alebo Emo. Sme hlavne ľudia a občas sa necháme strhnúť vidinou bezstarostne stráveného času. Napríklad aj v podobe neplánovaného posedenia s priateľmi pri poháriku - dvoch, troch, štyroch...do dna a do ďalšieho rána. A práve v to ráno sa začína pravá Rocková pesnička. Škola, práca, rodina, zodpovednosť. V koži takého človeka je nutné pochopiť, že kanady na nohy a kamenný výraz na tvári sú nutné. V tento deň by sa väčšina rockerov radšej videla v tieni štyroch stien brnkajúc na elektronickú gitaru. A keď nie je po ruke gitara, dá sa čo to vybrnkať aj na počítačovej klávesnici.

  • 3. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Pes s fantáziou

Lucia Masanova

Pes s fantáziou

Dlhé zimné večery ma nútia rozmýšľať nad mojím psom - teda fenkou. Ako sa tak kníšem na hojdacom kresle, vŕzgajúc si do rytmu, kým v starom ošarpanom rádiu hrá country z osemdesiatych rokov. Už mi chýba len slamený klobúk a kúsok tej slamy by sa hodil aj do úst. Len tak. Pre radosť. Timi, moja fenka, si predo mňa sadne, typicky len na jednu stranu zadku, a zahľadí sa mi hlboko do očí. Vidím, že sa chce porozprávať.

  • 22. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu