reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Masanova

Lucia Masanova

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vedomie - to je všetko, čo mám... Zoznam autorových rubrík:  Hodiny v dni v týždniMimy RímyfilozofikciaPríbeh na pokračovanieEnglish is Easy

reklama

Mimy Rímy

Radiátor

Lucia Masanova

Radiátor

  • 13. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 277x
  • 2
Človek

Lucia Masanova

Človek

Človek čo predo mňa sa postavil, kričal. Kričal o sebe, kričal o svete, kričal o vláde, o veľkej osvete. Vrieskal o odvete o malej odmene ktorú má a ktorú nedá nikomu, len sám sa ňou živí. Bol mladý a riadne divý. Potom trochu vzrástol a síce kričal už menej, ale bol zádumčivý a vždy keď sa predo mňa postavil, nič čo riekla som, nestrávil len mumlal si pod nos stále to svoje: Sme nikto! Sme len stroje!.

  • 28. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 741x
  • 13
Dve mačky

Lucia Masanova

Dve mačky

  • 11. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 540x
  • 3
Heart

Lucia Masanova

Heart

:)

  • 14. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 905x
  • 1
Sladká

Lucia Masanova

Sladká

  • 4. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 949x
  • 4
reklama
Hra s neverou

Lucia Masanova

Hra s neverou

Čo povedať chcel DJ keď vravel,že táto pieseň nie je o Nás?

  • 4. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 642x
  • 1
Vtedy a teraz

Lucia Masanova

Vtedy a teraz

Vtedy keď bola som malá, otca s mamou som mala, a zrazu bola som silná, krásna a neomylná..

  • 20. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 680x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu